تصادف هولناک در کرج؛ ۶ کشته و مصدوم | جزئیات برخورد تریلر با پراید-راهبرد معاصر
بازی تدارکاتی پرگل برای پرسپولیس آمریکا به سرمربی والیبال نشسته ایران ویزا نداد ترکیب تیم‌های ایران و قطر برای بازی امشب نتیجه نظرسنجی AFC درباره دیدار امشب ایران و قطر | رختکن تیم قطر پیش از بازی + عکس هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره کهن | تاج‌گذاری کره جنوبی در گروه دوم درمان پارکینسون، افسردگی و چاقی با آهنربا! فیلم | اقامه نماز میت بر پیکر شهید عباس نیلفروشان در حرم امام حسین (ع) زمین‌لرزه ۳.۳ ریشتری هفتکل را لرزاند خواص شگفت‌انگیز سیر سیاه برای سلامتی حمایت تمام‌قد از شاگردان قلعه‌نویی | بلیت بازی ایران و قطر تمام شد + ساعت بازی قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم اولین تصویر از پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان + ویدئو و عکس هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران

تصادف هولناک در کرج؛ ۶ کشته و مصدوم | جزئیات برخورد تریلر با پراید

تصادف هولناک کامیون و پراید در بلوار موذن کرج، سه کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر احمد مهدوی، رئیس اورژانس البرز گفت: حوالی ظهر سه‌شنبه یک مورد تصادف در بلوار موذن به اورژانس اعلام و سریعا چهار دستگاه آمبولانس و خودروی فرماندهی راهی محل حادثه شدند. در این حادثه یک دستگاه کامیون با خودروی پراید و وانت برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: در این تصادف شش نفر آسیب دیده که دو نفر از آنها که پسری ۱۳ساله و زنی ۵۰ساله بودند، بر اثر شدت صدمات در دم جان باخته بودند.

چهار نفر دیگر هم به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از مصدومان که خانم ۲۷ساله‌ای بود، در مسیر فوت کرد تا تعداد قربانیان به سه نفر افزایش پیدا کند. وضعیت سه مصدوم دیگر رضایت‌بخش اعلام شده است.

مهدوی درباره این‌که گفته شده خودروی پراید سرویس مدرسه بوده، اظهار داشت: خودروی پراید تاکسی بود، اما درباره سرویس مدرسه‌بودن آن موضوعی به ما اعلام نشده است.

بر اساس اعلام پلیس نقص فنی در ترمز کامیون علت وقوع این تصادف مرگبار بوده است.

همچنین سرهنگ حمداله رحمتی‌پور در تشریح جزئیات این خبر به تسنیم گفت: پیش از ظهر امروز یک عدد کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی کرج به علت نقص فنی در ترمز به شدت با یک دستگاه تاکسی پراید تصادف می‌کند.

وی افزود: در این حادثه تلخ متاسفانه از ۴ سرنشین این تاکسی که همگی دانش‌آموز بودند ۲ نفر آنها در دم جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر به همراه راننده تاکسی بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: یک راننده وانت مزدا که در حاشیه خیابان حضور داشت به صورت سطحی مصدوم شده است.

رحمتی‌پور در پایان با بیان اینکه بررسی جزئیات بیشتر این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است از رانندگان خواست: از ایمن بودن وسیله نقلیه خود و بازدید دوره‌ای از آن اطمینان حاصل کرده و در صورت وجود مشکل و نقص در اولین فرصت اقدام به رفع آن کند.

‌محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از واژگونی یک دستگاه خودروی کمپرسی در بلوار موذن، ابتدای بلوار انرژی اتمی مطلع شدیم که بلافاصله نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۲۲،۱۰۳،۱۰۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی کمپرسی بر اثر انحراف منجر به واژگونی بر روی یک دستگاه خودرو پراید و مزدا شد، افزود: این حادثه منجر به فوت سه نفر از سرنشینان خودروی پراید و مصدومیت دونفر دیگر از سرنشینان خودرو مذکور و همچنین مصدومیت یک نفر از سرنشین خودرو مزدا شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات، افراد خارج و تحویل عوامل انتظامی، اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد. / جام جم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار